Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

 

Naš blog

em_blog

28-10-2016

 

Zaštiti svoj uređaj! …

Maske i dodaci za pametne telefone pružaju mogućnost jednostavnog nošenja tehnologjie... …

pročitaj više

em_blog

27-10-2016

 

Vrijeme je za (pametni)…

Tražite ručni sat sa zaslonom osjetljivim na dodir koji se može spojiti sa vašim pametnim…

pročitaj više

em_blog

12-07-2016

 

Gadget ili Dodatak? …

U engleskome jeziku izraz gadget označuje uređaj koji je jednostavan oblikom i funkcijama te u…

pročitaj više

Pebble
nilox
Lifeproof
2SMART
Ubooly
JBL
Celly
Cygnett
KSIX
Acme
Bandridge
Vogels
SBS
Value Line
Tucano
Gear
ITSkins
Konig
Mophie
Ten97
Twelvesouth
xqisit
Aula
Physix